LAS VEGAS - Έχουμε δει συσκευές GPS Garmin στο ταμπλό. Έχουμε δει συστήματα πλοήγησης Garmin στο ταμπλό ως μέρος του συστήματος infotainment UConnect της Chrysler. Και με τα αποκαλυπτήρια της Κ2 infotainment πλατφόρμα της Garmin στην CES 2013, θα έχουμε μια ιδέα στο τι συμβαίνει όταν Garmin αναλαμβάνει όλο το ταμπλό.
Προφανώς, αυτό το νέο σύστημα θα τροφοδοτείται με χάρτες και αλγόριθμους δρομολόγησης της Garmin. Ωστόσο, η K2 πλατφόρμα συνδυάζει, επίσης, μια σειρά από τεχνολογίες που κυμαίνονται πέρα ​​απο το ταμπλό πλοήγησης της Garmin σε αυτό που ελπίζει ότι θα είναι μια πιο συνεκτική εμπειρία στο αυτοκίνητο.
Στο κέντρο του ταμπλό είναι μια μεγάλη 10-ιντσών multi-touch οθόνη που εξάγει στον οδηγο-σχετικές πληροφορίες, όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, όπως χάρτες ή πηγή ήχου, αλλά επίσης να εμφανίζει το ημερολόγιο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή δεδομένων στον Παγκόσμιο Ιστό, όταν το όχημα είναι σταθμευμένο και η πιθανή διάσπαση της προσοχής του οδηγού δεν είναι ζήτημα. Ωστόσο, θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι η πραγματική κύρια οθόνη για τη K2 διεπαφή αυτή είναι η 12-ιντσών οθόνη που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων του οχήματος, εμφανίζοντας εικονικά όργανα μέτρησης, πλοήγηση πληροφορίες, πηγή ήχου, και τις κοινοποιήσεις τηλέφωνου πιο κοντά στον οδηγο.
Όταν το Bluetooth-σε συνδυασμό με ένα smartphone, η Κ2 θα ειδοποιεί για εισερχόμενες κλήσεις, SMS, e-mail και θα τα διοχετευει στο εικονικό ταμπλό του από μια εφαρμογή που θα εγκατασταθεί στο τηλέφωνο, αλλά Garmin μας λέει ότι οι χρήστες δεν θα είναι σε θέση να διαβάσουν τα εισερχόμενα μηνύματα κειμένου στην οθόνη για λόγους ασφαλείας. Αντίθετα, οι χρήστες θα αλληλεπιδρούν με ειδοποιήσεις σε αυτή την οθόνη κυρίως μέσω φωνητικών εντολών. Πείτε μια εντολή και η Κ2 θα διαβάσει το μήνυμα σας. Μιλήστε πάλι να απαντήσει. Φωνητικές εντολές θα διαδραματίζουν επίσης ρόλο στις αλληλεπιδράσεις του οδηγού με τον καιρό και την κίνηση στους δρόμους, πλοήγηση στο ημερολόγιο γεγονότων, να πάρει τηλέφωνο για να πάτε σε φίλους που έχουν αναρτηθεί ενημερώσεις κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και την αναζήτηση για σημεία ενδιαφέροντος για την πλοήγηση.
Η πλατφόρμα K2 κάνει επίσης χρήση της υπέρυθρης με αισθητήρες-κουμπιά κάτω από την οθόνη του κέντρου και στο τιμόνι , που είναι παρόμοιες με εκείνες για Garmin IR infotainment. Έτσι, για παράδειγμα, ένας χρήστης θα είναι σε θέση να αιωρεί ένα δάχτυλο πάνω από ένα προκαθορισμένο ραδιόφωνο για να δεί το όνομα του σταθμού.
Κάτω από την επιφάνεια, η K2 τροφοδοτείται από τον Jacinto 5-Eco επεξεργαστή και OMAP 5 πλατφόρμα από την Τέξας Instruments. Η Garmin υποστηρίζει οτι το σύστημα είναι αρκετά ισχυρό ώστε να οδηγήσει πολλαπλές οθόνες, εάν ένας κατασκευαστής ήθελε να προσαρμόσει Κ2 για να τρέξει επίσης ένα σύστημα ψυχαγωγίας των πίσω επιβατών. Η Garmin χρειάζεται η πλατφόρμα αυτή να μπορεί να προσαρμόζεται, αν θέλει μια αυτοκινητοβιομηχανία να υιοθετήσει τις τεχνολογίες του μέλλοντος για τα αυτοκίνητα, γι 'αυτό έχει δημιουργήσει, επίσης, το λογισμικό K2 σε μια ευέλικτη βάση HTML5.
Δεν έχουν ανακοινωθεί σχέδια για να φέρει τη K2 πλατφόρμα σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Ωστόσο, η Garmin έχει ήδη δείξει την τεχνολογία στην CES 2013 και φλερτάρει ενεργά για συνεργασίες. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες που θα προκύψουν!